Bespreek jou ervarings, kwessies en sake van belang! Nee jy is nie dom as jy `n vraag vra nie!

IndexCalendarMAN/FAQSoekLedelysGebruikersgroepeRegistreerTeken in

Share | 

Is Lewensorientering `n tydmors leerarea?

Besigtig vorige onderwerp Besigtig volgende onderwerp Go down 
SkrywerBoodskap
Joe Gouws 20464029
Admin

PosOnderwerp: Is Lewensorientering `n tydmors leerarea?   Mon Jul 27, 2009 10:39 pm

Hoekom word lewensorientering gekenmerk as een van die belangrikste leearaeas in skole!
Wat is jou mening? geek
Terug na bo Go down
Sien gebruiker's profiel http://studentesake.forummotion.com
Pieter jean

PosOnderwerp: Re: Is Lewensorientering `n tydmors leerarea?   Mon Aug 24, 2009 3:47 pm

Ek dink die probleem wat voorkom in vandag se lewe, dinge soos dwelmmisbruik, drankmisbruik en seksuele aktiwiteite is juis omdat daar n stadium was dat daar glad nie lo was nie. Ek is n lo onderwyser en dit is skokkend hoe leerders dinge doen wat grootmense se monde sal laat oophang. Lo is n defnitief vir alle skole!!!!!
Terug na bo Go down
Sien gebruiker's profiel
Joe Gouws 20464029
Admin

PosOnderwerp: Re: Is Lewensorientering `n tydmors leerarea?   Tue Aug 25, 2009 12:49 pm

Goeie stelling Mnr Pieter Jean! Ek is ook `n LO onderwyser en hou by `n laerskool skool! Soos die kurrikulum uiteengesit is, moes ek al ongemaklike tema`s met Gr5 leerders bespreek, en het bevind dat hulle reeds alles weet en my iets kon leer! Dit was vir my skokkend om goed te hoor wat hulle sĂȘ wat by huise, families en vriende gebeur. Dit is goed dat hulle weet van die tipe goed, maar hoe keer ons hulle om dit te wil toepas?
Terug na bo Go down
Sien gebruiker's profiel http://studentesake.forummotion.com
Sponsored content

PosOnderwerp: Re: Is Lewensorientering `n tydmors leerarea?   Today at 9:44 pm

Terug na bo Go down

Is Lewensorientering `n tydmors leerarea?
Besigtig vorige onderwerp Besigtig volgende onderwerp Terug na bo 
Bladsy 1 van 1